Hírek

BKK panasziroda

Kedves Budapesti és Agglomerációs Járművezetők!

A BKK megalakulása óta gyakran vitatható körülmények között ellenőrzi a munkavégzésünket, nem törődve a bennünket folyamatosan érő verbális és fizikai támadásokkal.

A közelmúltban felerősödött a BKK nyomása, mára ott tartunk, hogy kifejezetten ránk uszítja az utasokat, biztatva őket feljelentések megtételére. Megítélésünk szerint ez nem lehet cél és nem vezet a rendszeres konfliktusok megszüntetéshez. Ahelyett, hogy a szolgáltatásban dolgozókat és az azt igénybe vevőket egymás ellen uszítaná, inkább az utazási feltételek betartására kellene nagyobb figyelmet fordítania a megrendelőnek.

Mindezekből az derül ki, a BKK-nál nincsenek tisztában azzal, mennyi támadás éri a dolgozókat, mint ahogy azzal sem, hogy a konfliktusok döntő része nem abból ered, hogy a járművezetők nem viselkednek megfelelően.

Segítsük a BKK-t, hogy képet kapjon a valós helyzetről! Kérünk Benneteket, amennyiben bármilyen támadás ér, akár szóban, akár fizikálisan, jelezzétek a BKK panaszvonalán, először a helyszín, járatszám megjelölésével, végül pedig a konkrét eset leírásával! Tudassuk a tisztelt megrendelővel a +36-1-325-5255 telefonszámon, a budapesti és környéki dolgozók igenis tisztességesen végzik a feladatukat, de jogunk van megvédeni magunkat a támadásokkal szemben, ha már ezt a BKK nem hajlandó megtenni!

 

Köszönettel:

EKSZ

 

CLB